سالانه ۳هزارمیلیارد تومان برای پروژه آزادراه شهید سلیمانی تأمین می شود
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 111825
    بازدید 49
    7

    قم- استاندار قم گفت: سالانه حدود ۳ هزار میلیارد تومان از محل مشارکت وزارت راه، استانداری و بخش خصوصی برای پروژه آزادراه شهید سلیمانی تأمین خواهد شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه آزادراه شهید سلیمانی که با حضور استاندار قم، معاون راهداری وزارت راه و مدیرعامل شرکت زیرساخت، امروز در تهران برگزار شد، برنامه زمانبندی شده برای تأمین مالی این پروژه مورد تصویب قرار گرفت.

    استاندار قم در تشریح برنامه پیشنهادی سه‌ساله تأمین اعتبار از سوی مدیریت استان گفت: بر اساس این برنامه، سالانه حدود ۳ هزار میلیارد تومان از محل مشارکت وزارت راه، استانداری و بخش خصوصی تأمین خواهد شد.

    بهنام‌جو بیان کرد: این روش تأمین مالی امکان مدیریت بهینه منابع و پیشرفت منظم پروژه را فراهم می‌آورد؛ همچنین با اجرای این برنامه، پروژه ۳۲ کیلومتری آزادراه شهید سلیمانی در مدت سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی با اشاره به مزایای این برنامه تأکید کرد: روش سه‌ساله تأمین اعتبار در صورت اجرا، بهترین گزینه برای اطمینان از تکمیل به موقع پروژه با حفظ کیفیت اجرایی است و از طولانی شدن بی‌دلیل مدت اجرا جلوگیری می‌کند.

    استاندار قم در پایان با تشکر از همراهی وزارت راه و بخش خصوصی تاکید کرد: این همکاری نشان‌دهنده عزم جدی همه دستگاه‌ها برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل استان است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − هفت =