ادارات استان بوشهر روز چهارشنبه تعطیل شد
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 111921
    بازدید 48
    7

    بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر از تعطیلی ادارات استان بوشهر در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فردین اسلامی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیمات کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی، با توجه به هشدارهای صادره هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا، به منظور حفظ سلامتی افراد و همچنین در راستای مدیریت مصرف انرژی و پایداری شبکه برق سراسری، ادارات استان در روز چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

    وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمت رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و شعب بانک‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی است.

    معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: نحوه فعالیت شعب بانک‌ها در تاریخ‌های فوق الذکر توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اعلام خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 + شش =