دستگیری یکی از عاملان شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در شهرستان سملقان
  • 15 مرداد 1404
  • شناسه : 113000
    بازدید 49
    7

    بجنورد – فرمانده انتظامی شهرستان سملقان از دستگیری یکی از عاملان شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرهنگ عیسی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: محمود شهمرادی محیط‌بان پارک ملی گلستان که در حین انجام وظیفه توسط شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید.

    وی تاکید کرد: تلاش برای دستگیری نفر دوم این جنایت کماکان ادامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + سیزده =