نجات ۴ شهروند مشهدی از حادثه حریق منزل مسکونی
  • 15 مرداد 1404
  • شناسه : 113008
    بازدید 48
    8

    مشهد – معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان ایستگاه ۸ برای نجات جان چهار شهروند محبوس در یک منزل دچار حریق خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسین صالح اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی حریق یک منزل مسکونی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ به محل حادثه اعزام شدند.

    معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این حریق که طبقه دوم منزل مسکونی را در برگرفته بود با سرعت عمل و هوشمندی بالای آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار شد و از گسترش آن پیشگیری به عمل آمد.

    وی افزود: چهار محبوس این حادثه توسط نجاتگران آتش نشانی به محل امن منتقل شدند.

    به گفته صالح علت این حادثه در دست بررسی است. آتش نشانان پس از اطفای حریق با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام به تهویه دود در طبقات فوقانی کردند و با ایمن سازی محل به مأموریت خود پایان دادند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه − شش =