خروج قطار از ریل در مسیر کرمان _ زرند ۳۰ مصدوم برجای گذاشت
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 113787
    بازدید 43
    7

    رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: در پی خروج قطار از ریل در مسیر کرمان _ زرند ۳۰ مسافر مصدوم شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با خروج قطار از ریل در مسیر کرمان – زرند – کیلومتر ۳ محور ریلی سی ریز به بافق در روز ۱۷ مرداد و در پی اطلاع اورژانس با مرکز کنترل عملیات اضطراری مبنی بر گزارش خروج قطار مسافری از ریل، تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

    محمودی بیان کرد: در اثر این رخداد ۵۰ نفر حادثه دیدند و ۳۰ نفر مصدوم شدند.

    وی بیان داشت: گزارش تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده − هشت =