استفاده از فناوری نوین برای رفع  کم آبی در اسفراین
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 113961
    بازدید 46
    8

    بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از راهکارهای رفع کم آبی و خشکسالی در شهرستان اسفراین استفاده از فناوری های نوین است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی علوی‌مقدم ظهر جمعه در جلسه مدیریت بحران که در محل منابع تأمین کننده آب شهرستان اسفراین برگزار شد، عنوان کرد: باید مطالعات میدانی، تهیه نقشه‌های خطر، ایجاد پایگاه‌های داده جامع از وضعیت منابع آبی و به‌روزرسانی دانش فنی مدیران و کارکنان در حوزه مدیریت منابع آب و استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع کم آبی و خشکسالی در اسفراین استفاده شود.

    وی تاکید کرد: هدف اصلی از برگزاری این جلسه، هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون وضعیت منابع آبی منطقه و بررسی راهکارهای عملی و مؤثر برای مدیریت بهینه آب در شهرستان اسفراین است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، بر اهمیت حیاتی همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذیربط در مدیریت بهینه منابع آبی تاکید و خواستار ایجاد انسجام عملیاتی میان سازمان‌های مختلف شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    9 − 6 =