واژگونی ون در محور اندیمشک–اهواز با ۴ مصدوم
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 114165
    بازدید 60
    7

    اهواز – رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران اربعین حسینی در محور اندیمشک–اهواز خبر داد که منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مهران احمدی شامگاه جمعه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۵ روز جمعه ۱۷ مرداد ۱۴۰۴، یک خودروی ون حامل زائران اربعین حسینی در کیلومتر سه محور اندیمشک – اهواز واژگون شد که در این حادثه چهار نفر شامل دو خانم ۸ و ۵۱ ساله و دو آقا ۱۱ و ۵۵ ساله مصدوم شدند.

    وی افزود: پس از دریافت گزارش حادثه، تیم‌های فوریت‌های پزشکی به سرعت به محل اعزام شدند و هر چهار مصدوم برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به بیمارستان امام علی اندیمشک منتقل شدند.

    احمدی با ابراز نگرانی از افزایش حوادث جاده‌ای در ایام اربعین، تأکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد زائران در مسیرهای مواصلاتی، رعایت اصول ایمنی و بررسی وضعیت فنی خودروها پیش از سفر نقش کلیدی در پیشگیری از چنین حوادثی دارد.

    رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی اهواز بیان کرد: علت دقیق این واژگونی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × یک =