ورزشکاران مازندران امسال ۲۵۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 114179
    بازدید 69
    6

    ساری- مدیرکل ورزش جوانان مازندران گفت: این استان در سال جاری موفق به کسب ۲۵۰ مدال در سطح ملی، آسیایی و جهانی شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حسین بریمانی شامگاه جمعه در نشست مدیران ورزش استان گفت: این استان علیرغم افتخارات بزرگ ورزشی اما در توسعه زیرساخت‌ها آنگونه که باید مورد توجه نبوده و حرکت رو به پیشرفت ورزش مازندران نیازمند عزم و اراده ملی برای بهبود وضعیت زیرساخت است.

    بریمانی افزود؛ امیدواریم با کمک استاندار و مجموعه مدیران استان شاهد اتفاقات خوب در ورزش و حوزه جوانان باشیم چراکه ورزش مازندران در هر شرایطی افتخار آفرین است و از ابتدای سال تاکنون علیرغم مشکلات جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، بیش از ۲۵۰ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در سطح بین المللی، آسیایی و جهانی کسب شد.

    وی با اشاره به محوریت این دستگاه در حوزه جوانان تصریح کرد؛ نیازمند حمایت، مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های در حوزه جوانان هستیم و برای رفع مشکلات و موانع این حوزه باید همه نهادها و دستگاه‌ها پای کار باشند.

    گفتنی است؛ حمایت از تیم‌های ورزشی، زیرساخت‌های ورزشی، نیروی انسانی، موضوعات فرهنگی، اطلس اجتماعی مازندران، مشارکت داوطلبانه جوانان، بهسازی و تکمیل ورزشگاه‌ها، راه‌اندازی پویش‌ها، تقویت نشاط اجتماعی، ورزش روستا، امنیت برگزاری رویدادهای ورزشی ازجمله مباحث مورد بحث و بررسی حاضران در این جلسه بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه − 7 =