خبرنگاران نخبگان جامعه هستند
  • 18 مرداد 1404
  • شناسه : 114210
    بازدید 56
    9

    سنندج- استاندار کردستان با اشاره به جایگاه خبرنگاران در آگاهی‌بخشی جامعه، آنان را از نخبگان دانست و بر لزوم تشکیل کارگروه رسانه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی این قشر تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، آرش زره‌تن لهونی شامگاه جمعه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خانه مطبوعات سنندج، با اعضای هیأت‌مدیره، رؤسای انجمن صنفی نشریات محلی و ورزشی‌نویسان استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    وی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در همه جوامع، خبرنگاران از نخبگان محسوب می‌شوند و در استان ما نیز این قشر از افراد سرآمد و متخصص تشکیل شده است.

    استاندار کردستان با بیان اینکه خانه مطبوعات، خانه همه اهالی رسانه است، افزود: اعضای هیأت‌مدیره این خانه در این نشست، نکات کارشناسی و پیشنهادات سازنده‌ای برای بهبود وضعیت حوزه رسانه ارائه کردند.

    خبرنگاران نخبگان جامعه هستند

    لهونی از خبرنگاران خواست راهکارهای عملی برای ارتقای شرایط معیشتی و مالی این قشر ارائه دهند و بر ضرورت تشکیل کارگروه رسانه‌ای در استان تأکید کرد.

    به گفته وی، این کارگروه می‌تواند به‌صورت تخصصی مسائل حوزه رسانه را بررسی و حمایت‌های لازم را فراهم کند.

    وی خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی اهالی رسانه دغدغه جدی ماست و باید به دنبال راهکارهای اجرایی برای بهبود وضعیت مالی خبرنگاران و عکاسان باشیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده − 2 =