ساخت بیمارستان مادر و کودک بجنورد باید فوراً آغاز شود
  • 18 مرداد 1404
  • شناسه : 114310
    بازدید 60
    9

    بجنورد- نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از چهار سال تأخیر در اجرای پروژه بیمارستان مادر و کودک بجنورد گفت: زمان آغاز عملیات ساخت این مرکز درمانی فرارسیده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای طرح احداث بیمارستان مادر و کودک در شمال بجنورد، با این پروژه موافق بودم و پیگیری‌های مستمر برای آغاز عملیات اجرایی آن انجام داده‌ام.

    نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرنه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه آغاز این پروژه دو تا سه سال به دلیل مباحث جانمایی به تأخیر افتاد اما با پیگیری شبانه‌روزی و رایزنی‌های فشرده در کمیسیون تلفیق، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، موفق شدیم این طرح را در پیوست یک قانون بودجه ثبت کرده و ردیف اعتبار ملی آن را ایجاد کنیم.

    وی گفت: نتیجه این تلاش‌ها، تثبیت اعتبار یک هزار میلیارد ریالی برای بیمارستان مادر و کودک در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ بود، اما تاکنون حتی کمترین میزان از این اعتبار جذب نشده است.

    نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین پروژه مشخص و مطالعات نهایی به پایان رسیده، تصریح کرد: اکنون وقت بالا زدن آستین همت است.

    وی خطاب به استاندار و مسئولان خراسان شمالی تأکید کرد: اگر زمین آماده است، تکلیف را روشن کنید و اگر مکان‌یابی تأیید شده، بسم‌الله؛ این پروژه نباید قربانی تعلل و بی‌تصمیمی شود؛ مردم چهار سال منتظر مانده‌اند و بیش از این نباید در حق آنان کوتاهی کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 − 12 =