کشف و توقیف ۱۷ ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی احمدآباد
  • 18 مرداد 1404
  • شناسه : 114617
    بازدید 48
    8

    ری- رئیس اداره برق منطقه کهریزک از شناسایی و توقیف ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی احمدآباد خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دریافت
    10 MB

    علی مهربخش، در گفتگو با خبرنگار مهر، از شناسایی و توقیف ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی احمدآباد خبر داد.

    مهربخش در ادامه اظهار داشت: در جریان بازرسی‌های دوره‌ای و پیگیری گزارش‌های مردمی، ۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز که به‌صورت غیرقانونی و با استفاده از برق صنعتی فعالیت می‌کردند، شناسایی و جمع‌آوری شدند.

    وی با بیان اینکه فعالیت غیرمجاز ماینرها تأثیر منفی بر شبکه برق منطقه دارد، افزود: استفاده غیرقانونی از برق برای استخراج رمز ارز موجب افزایش بار شبکه و ایجاد اختلال در تأمین برق مشترکان قانونی می‌شود.

    مهربخش تصریح کرد: اداره برق منطقه کهریزک با همکاری نهادهای نظارتی، با هرگونه سوءاستفاده از انرژی برق برخورد جدی خواهد کرد.

    رئیس اداره برق کهریزک با تأکید بر اینکه تعرفه پایین برق صنعتی و کشاورزی برخی افراد را به استفاده غیرمجاز از این منابع سوق داده است، گفت: این اقدام علاوه بر تخلف قانونی، تهدیدی جدی برای پایداری شبکه برق محسوب می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو + پانزده =