منابع پژوهشی در مسیر حل تنش‌های آبی خراسان شمالی به کار گرفته شود
  • 18 مرداد 1404
  • شناسه : 114657
    بازدید 55
    8

    بجنورد- نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان،راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: منابع پژوهشی باید در مسیر حل بحران تنش آبی و اجرای طرح‌هایی نظیر بارور کردن ابرها به‌کار گرفته شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر پیش از ظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پنج درصد از کل بودجه کشور معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای مدیریت بحران‌ها در اختیار دولت قرار گرفته است.

    وی افزود: از این میزان، ۵۳ همت به استان‌ها اختصاص یافته و توزیع شده که می‌تواند گشایشی در مسیر حل مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از بحران‌ها باشد.

    نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتبارات فرصتی ارزشمند برای رفع چالش‌های زیرساختی استان‌ها است، تصریح کرد: منابع پژوهشی باید در مسیر حل بحران تنش آبی و اجرای طرح‌هایی نظیر بارور کردن ابرها به‌کار گرفته شود.

    پاکمهر بیان کرد: استفاده هدفمند از این منابع و اجرای پروژه‌های اولویت‌دار می‌تواند نقش مهمی در کاهش خسارت‌ها و ارتقای تاب‌آوری استان‌ها در برابر بحران‌ها ایفا کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 − ده =