رابطه ما با آمریکا تقابلی است چون او می خواهد هویت ما را از بین ببرد
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88497
    بازدید 47
    9

    نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: با آمریکا نه تفاهم داریم و نه تعامل؛ بلکه یک رابطه تقابلی است، چرا که او می‌خواهد هویت ما را از بین ببرد و نمی‌توانیم با او ارتباط داشته باشیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در دهمین کنفرانس حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: رهبر ما گفته اند که حقوق بشر آمریکایی را افشا کنیم و دشمنی آنها با ما ریشه در تاریخ پس از پیروزی انقلاب دارد و پیش از انقلاب نیز دشمنی خودشان را به نحو دیگری بروز می‌دادند.

    وی ادامه داد: رابطه ما با کشورها در سه حالت است که به شکل تعاملی و تفاهمی است و با آمریکا نه تفاهم داریم و نه تعامل؛ بلکه یک رابطه تقابلی است، چرا که او می‌خواهد هویت ما را از بین ببرد و نمی‌توانیم با او ارتباط داشته باشیم. رهبری فرموده بودند که او از ما تسلیم می‌خواهد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × یک =