اجرای آسفالت محور ناصری – شنبه
  • 20 تیر 1404
  • شناسه : 93877
    بازدید 59
    9

    بوشهر- فرماندار دشتی از آغاز اجرای آسفالت قطعه دوم محور ناصری – شنبه به طول دو کیلومتر خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رضا مقاتلی در جریان بازدید از قطعه دوم محور ناصری – شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند پیشرفت پروژه اظهار کرد: روند اجرایی محور ناصری – شنبه با شتاب مناسبی در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، قطعه اول این محور در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

    وی با تأکید بر اهمیت این محور ارتباطی برای منطقه افزود: تکمیل این پروژه از اولویت‌های اصلی دولت در سطح شهرستان دشتی است و تلاش می‌شود با تأمین منابع لازم، اجرای پروژه بدون وقفه ادامه یابد.

    فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی، نقش مهمی در توسعه متوازن و تسهیل تردد اهالی مناطق مختلف شهرستان خواهد داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 + هفده =