بوشهر نیازمند اسکله تفریحی است
  • 21 تیر 1404
  • شناسه : 95048
    بازدید 61
    9

    بوشهر- فرماندار بوشهر با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی گفت: بوشهر نیازمند اسکله تفریحی است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از محل پیشنهادی اجرای این پروژه تفریحی و گردشگری گفت: در این بازدید میدانی، شرایط زیرساختی و محیطی محل به‌طور دقیق ارزیابی شد و امکان بهره‌برداری بهینه از اسکله تفریحی و جایگاه نگهداری قایق‌های تفریحی مورد بررسی قرار گرفت.

    فرماندار بوشهر با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ارتقا سطح خدمات شهری، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه و رفع موانع احتمالی شدند تا این اسکله در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

    وی گفت: اجرای این پروژه با هدف افزایش ظرفیت‌های تفریحی و جذب گردشگران، از اولویت‌های مهم مدیریت شهری بوشهر به شمار می‌رود و بازدید اخیر، بیانگر عزم جدی مسئولان برای تحقق این هدف است.

    به‌منظور بررسی روند آغاز پروژه و امکان‌سنجی اجرای اسکله تفریحی در بوشهر، محمد مظفری فرماندار شهرستان به همراه شهردار بوشهر و مدیرکل شیلات استان از محل پیشنهادی اجرای این پروژه تفریحی و گردشگری بازدید کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 5 =