پایداری شبکه برق یزد با همکاری مشترکین حفظ شد
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97353
    بازدید 52
    10

    یزد – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: پایداری شبکه برق با همکاری مشترکین در بخش‌های مختلف به‌ویژه خانگی، صنعتی و کشاورزی حفظ شده و از خاموشی‌های گسترده جلوگیری شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد جلیلی، با اشاره به افزایش دمای هوا و رشد مصرف انرژی در روزهای اخیر گفت: ناترازی و رشد مصرف برق در کشور به دلیل کاهش ۴۶ درصدی ذخیره آب پشت سدها نسبت به سال گذشته و کاهش توان تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، همراه با بالا رفتن میانگین دمای کشور، فشار زیادی را بر شبکه و تأسیسات برق وارد کرده است.

    وی تأکید کرد: خوشبختانه پایداری شبکه برق استان با همکاری بی‌نظیر مشترکین در بخش‌های مختلف به‌ویژه در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی امکان‌پذیر شده است و این همراهی نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از بروز خاموشی‌های بی‌برنامه ایفا کرده است.

    این مقام مسئول افزود: در بخش خانگی، مشترکین طبق برنامه ابلاغی، روزانه دو ساعت با قطعی برق مواجه هستند.

    وی با قدردانی از این همراهی، مدیریت مصرف را یک وظیفه اجتماعی دانست و گفت: از مشترکین تقاضا داریم با راهکارهایی نظیر تنظیم دمای محیط روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و خودداری از به‌کارگیری لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار یعنی از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳ ما را در حفظ پایداری شبکه برق‌یاری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار + 6 =