فرماندار تنگستان: نظارت ویژه بر سلامت غذایی انجام شود
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97445
    بازدید 48
    8

    بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دامپزشکی نقش مؤثری در تأمین امنیت سلامت غذایی شهروندان دارد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی سه شنبه شب در نشست با مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه دامپزشکی، عنوان کرد: دامپزشکی نقش مؤثری در تأمین امنیت سلامت غذایی شهروندان دارد.

    فرماندار تنگستان ادامه داد: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد و بی شک تلاش‌ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می‌کند.

    سلیمانی حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی اعلام کرد و افزود: سلامت مردم مهم‌ترین مسئله در حیات بشری است و مجموعه فرمانداری شهرستان از طرح‌های سلامت محور این اداره حمایت خواهد کرد.

    فرماندار تنگستان با بیان اینکه تنگستان مرکز تکثیر میگوی جنوب کشور است؛ افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه‌های توسعه صنایع شیلاتی در شهرستان، تلاش خواهیم کرد این صنعت توسعه بیشتری یابد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × دو =