۱۸ درصد جمعیت شهرستان بم نیازمند خدمات بهزیستی هستند
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97917
    بازدید 55
    7

    بم- معاون کمیسیون برنامه و بودجه فرمانداری شهرستان بم گفت: ۱۸ درصد از جمعیت شهرستان بم نیازمند خدمات بهزیستی هستند که این آمار در مقایسه با میانگین کشوری بسیار بالاتر است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با بیان اینکه ۱۸ درصد از جمعیت شهرستان بم نیازمند خدمات بهزیستی هستند گفت: این آمار در مقایسه با میانگین کشوری (۶ تا ۷ درصد) بسیار بالاتر است که نشان‌دهنده وضعیت ویژه این منطقه پس از حادثه زلزله است.

    وی افزود: بر اساس آمارهای دریافتی، حدود ۶ هزار نفر در شهرستان بم مستقیماً از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند که با احتساب خانواده‌هایشان، این رقم به حدود ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

    مطهری، با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۲۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در حوزه بهزیستی در سال گذشته، از تلاش‌های مدیران عامل مؤسسات خیریه، ریاست اداره بهزیستی و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

    معاون کمیسیون برنامه و بودجه فرمانداری شهرستان بم با تاکید بر کمبودهای حوزه درمان در بم، راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی را یک نیاز حیاتی دانست و گفت: رفت و آمد بیماران به مراکز استان‌ها یا شهرهای بزرگ، مشکلات زیادی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند و راه‌اندازی این مرکز در بم، می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این بیماران را مرتفع سازد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده − 1 =