«احمد» جمعه نیم‌بها اکران می‌شود
  • 17 دی 1404
  • شناسه : 151310
    بازدید 13
    2

    فیلم سینمایی «احمد»، به کارگردانی امیرعباس ربیعی به مناسبت سالروز شهادت احمد کاظمی جمعه ۱۹ دی به صورت نیم‌بها در سینماها نمایش داده می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، به مناسبت سالروز شهادت احمد کاظمی، فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و موسسه تصویرشهر، روز جمعه ۱۹ دی به صورت نیم‌بها در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

    این اثر به نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی، قصه‌ای ناگفته از شهید احمد کاظمی در ۱۸ ساعت سرنوشت ساز و ابتدایی زلزله بم است.

    تینو صالحی، توماج دانش بهزادی، ساره رشیدی، مهیار شاپوری، عباس جلیل‌زاده، عماد درویشی و … بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

    اکران فیلم سینمایی «احمد» به عنوان پرفروش ترین فیلم غیرکمدی این روزهای سینما، با گذشت ۲ هفته از اکران، با فروش بیش از ۳.۵ میلیارد تومان و جذب ۵۰ هزار مخاطب توسط پخش بهمن‌سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 − هفت =