آخرین اخراجی نیمکت پرسپولیس کیست؟
  • 24 خرداد 1403
  • شناسه : 6368
    بازدید 55
    2

    آخرین‌بار که باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم خودرا اخراج کرد به لیگ‌چهاردهم برمی‌گردد که حمید درخشان پنج هفته مانده به پایان مسابقات از هدایت سرخ پوشان اخراج شد.   پس از درخشان، چهار مربی (برانکو، کالدرون، گل‌محمدی و اوسمار) روی نیمکـت تیم پرسپولیس نشستـند که هر چهار مربی نیز با تصمیم‌خودشان از جمع سرخپوشان جدا شدند. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آخرین‌بار که باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم خودرا اخراج کرد به لیگ‌چهاردهم برمی‌گردد که حمید درخشان پنج هفته مانده به پایان مسابقات از هدایت سرخ پوشان اخراج شد.

     

    پس از درخشان، چهار مربی (برانکو، کالدرون، گل‌محمدی و اوسمار) روی نیمکـت تیم پرسپولیس نشستـند که هر چهار مربی نیز با تصمیم‌خودشان از جمع سرخپوشان جدا شدند.

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × پنج =